Wednesday, November 6, 2024 16:00
No knowledge necessary: How health food and cosmetics manufacturers can develop overseas sales channels
Event Outline
In this seminar, we will discuss the challenges that the domestic market is facing, such as a shrinking market, sluggish consumption, and rising material costs.売上に伸び悩む経営者の皆様に向けて、効果的な販路拡大策をご提案します。ご参加者いただくことにより、海外展開の解像度が深まり、新たな販路を開拓するきっかけを掴むことができます。
化粧品の輸出に際し輸出先の法規制や、現地ブランドやグローバルブランドへの差別化、重要な化粧品の品質管理、信頼できる物流パートナーの確保等の課題にお困りではありませんか?
そのような課題を抱える企業のみなさまを始めとし、貿易の知識がゼロの方でも分かりやすい内容のセミナーとなっています。
We provide useful information for small and medium-sized enterprises aiming to expand their sales channels both domestically and internationally.Please take this opportunity to join us.
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Speakers
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株式会社STANDAGE 営業部
中垣大輔
2018年に大学卒業後、
新卒で株式会社トライト(人材紹介会社)へ入社し、介護分野の転職支援を通じて、多くの求職者と企業の橋渡しに従事。
その後、SaaS営業に従事し、製品導入支援や顧客との関係構築で成果上げ、リーダー職としてチームを牽引。海外に目を向けたSTANDAGEのビジネスモデルに強く惹かれ参画。
現在はセールス/ユーザー・協業パートナーの開拓、事業化を推進している。
Seminar details
- Date and time
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Wednesday, November 6, 2024 16:00
- cost
- free
- place
Held via Zoom (For details, please refer to the automated email sent after registration)
- Note
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- Speakers and programs may be changed without notice due to unforeseen circumstances.
- Please note that if we determine that your participation in this seminar is inappropriate, such as if you are a member of a competing company, we may refuse your participation.
- Please note that if the email address you entered is incorrect, your email may not be delivered.