知識ゼロでもOK 健康食品・化粧品メーカーが海外販路開拓をする方法

Wednesday, November 6, 2024 16:00

No knowledge necessary: How health food and cosmetics manufacturers can develop overseas sales channels

Event Outline

In this seminar, we will discuss the challenges that the domestic market is facing, such as a shrinking market, sluggish consumption, and rising material costs.売上に伸び悩む経営者の皆様に向けて、効果的な販路拡大策をご提案します。ご参加者いただくことにより、海外展開の解像度が深まり、新たな販路を開拓するきっかけを掴むことができます。

化粧品の輸出に際し輸出先の法規制や、現地ブランドやグローバルブランドへの差別化、重要な化粧品の品質管理、信頼できる物流パートナーの確保等の課題にお困りではありませんか?

そのような課題を抱える企業のみなさまを始めとし、貿易の知識がゼロの方でも分かりやすい内容のセミナーとなっています。

We provide useful information for small and medium-sized enterprises aiming to expand their sales channels both domestically and internationally.Please take this opportunity to join us.

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Speakers

  • 中垣大輔

    株式会社STANDAGE 営業部

    中垣大輔

    2018年に大学卒業後、
    新卒で株式会社トライト(人材紹介会社)へ入社し、介護分野の転職支援を通じて、多くの求職者と企業の橋渡しに従事。
    その後、SaaS営業に従事し、製品導入支援や顧客との関係構築で成果上げ、リーダー職としてチームを牽引。

    海外に目を向けたSTANDAGEのビジネスモデルに強く惹かれ参画。
    現在はセールス/ユーザー・協業パートナーの開拓、事業化を推進している。

Seminar details

Date and time

Wednesday, November 6, 2024 16:00

cost
free
place

Held via Zoom (For details, please refer to the automated email sent after registration)

Note
  • Speakers and programs may be changed without notice due to unforeseen circumstances.
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